Proszę czekać...

Zamowienia publiczne powyzej 130 000 zl Tryb podstawowy bez negocjacji

Nr postępowania: ZP/TP/Rb/16/21
Temat: Wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż instalacji domofonowej, antenowej i piorunochronnej w formule zaprojektuj i wybuduj w budynkach przy ul. Paca 8 i ul. Paca 8A w Warszawie.
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Status: UNIEWAŻNIONY
Termin składania ofert (data i godzina): 2021-07-06 godz. 09:00
Termin otwarcia ofert (data i godzina): 2021-07-06 godz. 10:00
Osoba do kontaktu w sprawie: Monika Gołębiewska (22) 27-73-026


Termin składania ofert do: 06.07.2021 r. godz. 09:00
Otwarcie ofert: 06.07.2021 r., godz. 10:00



Warszawa, dnia 21.06.2021 r.

Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (111 kB)
SIWZ.pdf (595 kB)
Załącznik 1 do SWZ - Formularz oferty.doc (96 kB)
Załącznik 2 do SWZ - Wykluczenie i spełnienia warunków.docx (27 kB)
Załącznik 3 do SWZ - Oświadczenie wspólne (art 117 ust 4).docx (23 kB)
Załącznik 4 do SWZ - Zobowiązanie podmiotow trzecich.doc (60 kB)
Załącznik 5 do SWZ- Oświadczenie o aktualności informacj.docx (21 kB)
Załącznik 6 do SWZ - Informacja dot listy kapitalowej.doc (55 kB)
Załącznik 7 do SWZ - Wykaz robót.doc (66 kB)
Załącznik 8 do SWZ - wykaz osób.doc (66 kB)
Załącznik 9 do SWZ - Oświadczenie o podatkach.docx (20 kB)
Załącznik 10 do SWZ OPZ, PFU.zip (4674 kB)
Załącznik 11 do SWZ -wzór umowy.pdf (439 kB)



Warszawa, dnia 06.07.2021 r.
Zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający podaje kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 164.000,00 zł brutto.



Warszawa dn. 06.07.2021
Informacja z otwarcia ofert
dokument do pobrania: Zbiorcze zestawienie ofert.pdf (29 kB)



Warszawa dn. 12.07.2021 r.
Informacja o unieważnieniu postępowania
dokument do pobrania:Informacja o unieważnieniu.pdf (35 kB)